De laatste dagen in Conakry - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Conakry - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Conakry

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

03 Februari 2013 | Guinea, Conakry

Vrijdag was een drukke vrije dag, 's morgens gaf Dr. Strauss de oogarts uitleg over een nieuwe manier van opleiden, door gebruik te maken van een simulator, deze is nog steeds in ontwikkeling.

S'middags naar het Hope Centre geweest, daar werden de patiënten die de vorige dag geopereerd waren gecontroleerd. Er waren ontroerend momenten zoals de patiënten reageerden.

Ook weer de ronde gedaan om alle handtekeningen te krijgen zodat je niets vergeet en alles weer geregeld is als je van boord gaat.

Omdat er veel Dutchies zouden vertrekken op zaterdag werd er een pannenkoeken avond georganiseerd , wat heel gezellig was! Iedereen deed wat, helpen bakken of controleren of alles goed verloopt enz. Er werden wel meer dan 100 pannenkoeken gebakken .

Zaterdag de koffer gepakt, nog wat op deck 8 gezeten en rond 4 uur naar het vliegveld gebracht.

De hal van het vliegveld zag er vrij modern uit, je kon er prima wachtten
Na een voorspoedige reis weer terug in Nederland.

Graag wil ik een ieder bedanken voor alle reacties in welke vorm dan ook!! Hartelijk dank!
Zo zijn 4 weken Guinea weer omgevlogen.

• 03 Februari 2013 - 17:26

Alma:

Welkom terug !!
    Helaas heb ik niet alles kunnen volgen, maar volgens mij was het weer dankbaar werk! Sjapo!
    Hopelijk hoor ik de verhalen binnenkort.. ben benieuwd..
    X Alma.

• 03 Februari 2013 - 18:07

Patricia:

Lieve Ria,

Goed te lezen dat je ook weer lekker thuis bent. We kunnen inderdaad terug kijken op 4 mooie voldane weken!
    Ik geniet hier ook weer thuis bij mijn mannen!
    Het was gezellig met je Ria! Bedankt!
    Liefs van Patricia.

• 03 Februari 2013 - 20:05

Hilja:

Hallo Ria

WELKOM THUIS!

Gr. Hilja

• 04 Februari 2013 - 03:06

Lya Frank:

Welkom thuis Ria. Heb genoten van je verschillende verslagen.
    Hoop ook snel weer bij te kunnen praten (skype?)
    Eerst even lekker uitrusten, dat heb je wel verdiend, denk ik.
    Liefs Lya

• 04 Februari 2013 - 09:34

Pauline Nemoff:

4feb.het was heel fijn om van je regels en fotos te genieten.
    lieve gr Pauline

• 05 Februari 2013 - 11:19

Lenie:

Welkom terug in het koude Nederland, we hopen je gauw weer eens te zien.
    Groeten, Lenie

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008