Eind tweede week - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Ria - WaarBenJij.nu Eind tweede week - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Ria - WaarBenJij.nu

Eind tweede week

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

20 Februari 2014 | Congo - Brazzaville, Pointe-Noire

Hier weer even een berichtje vanuit Congo.

Helaas is het nog niet mogelijk om een foto te plaatsen, waar ben jij nu probeert de fout op te sporen. Het goede nieuws is dat er niet veel gemist worden heb nog niet veel foto's.

Ik heb tot vandaag bij plastisch gestaan, wel mooi om te zien hoe onmogelijke standen van armen voeten handen enz weer iets verbeterd kunnen worden zodat ze weer bruikbaar zijn.

Vanwege het vertrek van een chirurg wordt er nu maar op 2 kamers gewerkt Max facs en plastisch.
Komende week beginnen de ogen en VVF (de fisteloperaties).

Als het goed is sta ik weer bij de ogen met een leuke ploeg.
Vanwege het vertrek van de chirurg zijn er mensen over en ben ik nu extra vrij, vrijdag on call.
Dit weekend is het Ships holiday, dan zijn we 3dagen vrij dit is om de longterm crew even wat rust te geven, zij zijn al veel langer aan boord.

Terwijl ik dit schrijf komt er een Italiaans vliegdekschip de haven in met nog wat fregatten.
Deze haven is behoorlijk druk het is echt een komen en gaan.

Dit was weer even bijpraten, dank voor alle reacties en steun in welke vorm dan ook!

Liefs van hier

• 20 Februari 2014 - 14:31

Wout :

Hoi Ria, Fijn dat het goed gaat, geniet van je tijd.
    Groetjes van Wout en Carol.

• 20 Februari 2014 - 22:29

Gre En Dick:

Hi leuk om weer bericht te krijgen Geniet van de vrije dagen Heb het goed!!
    Is er een kans in het weekend wat leuks te ondernemen? Hier alles oke
    Groetjes Dick Gre

• 21 Februari 2014 - 16:38

Ali:

Hallo Ria,

Gelukkig kan ik nu wel reageren.Dat lukte tot nu toe niet,helaas.
    We hebben alles gelezen wat je schreef.
    Fijn dat je weer zoveel mooie dingen kunt doen.
    En het naar je zin hebt.We denken veel aan je!!
    Hier is alles goed.
    Sterkte voor de volgende ronde.

Groeten,ook van Anny,
    Ali

• 21 Februari 2014 - 19:36

Bas En Tietsia:

Hoi Ria,

leuk om weer met je mee te kunnen lezen!
    Een heel goede tijd nog in Congo.

groet,
    Bas en Tietsia Rietkerk

• 22 Februari 2014 - 09:20

Wija:

Hoi Ria,

Het was hier even hectisch. Kan nu even reageren. Wat mooi dat je in zo'n drukke haven ligt. Heb je in je vrije tijd ook nog eens wat te kijken. Dank voor de foto van de "Italiaan" . De tijd gaat zo snel, dat gevoel zul jij daar vast ook wel hebben. Ik ben steeds benieuwd naar al jouw verhalen. Veel succes nog in de komende weken,
    groet,
    Wija