aan het werk - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu aan het werk - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu

aan het werk

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

09 Januari 2013 | Guinea, Conakry

Het is ondertussen alweer woensdag en het internet blijft traag, 'k zeg daar verder niets meer over, maar dan is het duidelijk dat er weinig verkeer is.

Afgelopen maandag begonnen met de introductie en deze week sta ik weer bij de ogen, het gaat weer supersnel,'k moest wel weer even wennen.

Er wordt weer volop gewerkt, max facs (grote tumoren) fistel operatie's,

Er werken weer veel Nederlanders op het schip is toch weer apart.
Om een beetje in conditie te blijven (komen) hebben we drie keer in de week sport, maandag, woensdag en vrijdag morgen om 6:15 uur,

Dit was even een kort praatje, later weer verder.

• 09 Januari 2013 - 09:34

Lenie Du Mez:

Hoi Ria,
    Ik wens je veel werkplezier en een plezierig verblijf in Guinea.
    Is het niet erg warm?
    Groetjes, Lenie

• 09 Januari 2013 - 13:15

Cor En Maria:

Ochtend gymnastiek op het dek of in een 'fitness ruimte.? Zo blijf je soepel voor de 4 daagde. We wensen je een mooie tijd toe.

• 09 Januari 2013 - 15:22

E.anneveldt:

Hallo Ria,
    Leuk om je belevenissen weer te kunnen volgen.
    Toch wel zielig, om 's morgens om 6.15 uur al te moeten sporten. Dan draai ik me nog eens lekker om in m'n bed!
    Groetjes,
    Emmy

• 09 Januari 2013 - 16:41

Lya Frank:

Hi Rie,
    Dank voor je belangrijke "updates" Wat is de temp. daar. zeker wel heel warm. En wat is de taal die men daar spreekt? Hoe kunnen jullie met elkaar converseren, als dat nodig is? Weer veel kindertjes? Jammer dat de internet zo traag is. Kijk uit naar verdere berichten. Sterkt vooral met je 6.15 sporten.... Liefs, Lya

• 09 Januari 2013 - 19:04

Paul:

Ciao Ria! Leuk dat je weer op pad bent en de mensen kan helpen met je ervaring! Goed bezig!! Veel plezier nog en tot horens

• 09 Januari 2013 - 20:58

Marie Bayer:

Hoi Ria , Annelies heeft mij geholpen om jouw verhaal te lezen.

Heel veel groetjes van Hein en Marie .

• 10 Januari 2013 - 16:22

Ali En Anny:

Hallo Ria,

We volgen je activiteiten weer op de voet,maar dat weet je ook wel,hé?

Veel sterkte met alles!!!

Ali en Anny.

• 10 Januari 2013 - 16:35

Cathelijne:

hallo Ria,

Leuk zeg om ZES uur 's ochtends aan het sporten!
    FIjn dat je zoveel bekende tegen komt, lijkt mij wel gezellig toe!
    succes met werken en de trage internetverbining.

grtjs Cathelijne

• 13 Januari 2013 - 01:33

Wija:

Hallo Ria,
    Late reactie wegens verblijf in Zeeland voor Rammekens. Temperatuur was nog mild toen ik er kwam, in Groningen met sneeuwvlokken begroot vrijdagavond.
    Leuk om weer van je te horen, waar komen al die Nederlanders vandaan? Waren er anders niet zo veel?
    De tijd gaat zo snel, binnen een paar weken ben je al weer hier. In ieder geval veel plezier en groet van Wija

• 14 Januari 2013 - 21:36

Jan-Kees:

Dag Ria,
    Goed om weer van je te horen.
    Nog de beste wensen voor het nieuw jaar.
    Tot spoedig.

JC

• 18 Januari 2013 - 12:20

Annie En Loek:

Hallo Ria,
    Fijn, dat alles goed met je gaat.
    Veel bekenden weer te mogen ontmoeten is erg vertrouwd.
    Alie is gisteren geopereerd. Alles is goed gegaan en ze mag waarschijnlijk dit week-end alweer naar huis.

Liefs en tot horens,
    Annie en Loek.

• 03 Februari 2013 - 18:39

Maria Middendorp:

Welkom thuis .
    Even wennen aan het weer, het is wel een grote overgang.
    T.z.t horen en zien we je verhaal.
    Groetjes Cor en Maria.