Tweede week - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ria - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

18 Januari 2013 | Guinea, Conakry

Sorry voor het gerommel met de site, hopelijk is het nu opgelost en gaat alles weer normaal.

Deze week tot en met donderdag bij de ogen gestaan, is toch steeds mooi dat de mensen zo weer zelfstandig verder kunnen leven.
Zo hoorde ik vandaag dat een patiënt naar buiten liep en ineens bukte om haar eigen schaduw op te rapen, mooi toch?

Vandaag bij max facs gestaan, sta daar voor de komende week ingepland.

Vandaag is het weekend ingegaan en ben lekker vrij.

Dank voor alle reacties, doet een mens goed.

• 19 Januari 2013 - 01:16

Gre En Dick:

Hoi
    Als een reactie op je verslag een goed mens goed doet....
    dan nog maar eentje!!!!Geniet van je weekend als het" effe kan"
    Wat is max facs ? Het klinkt spannend
    Heb het goed liefs Gre en Dick

• 19 Januari 2013 - 19:55

Cathelijne:

Wat heb jij met je werk veel mensen gelukkig gemaakt.Over een mens goed doen voelen gesproken..;-)
    succes bij de volgende klus. Wat ga je doen bij max facs?

• 19 Januari 2013 - 21:42

Bas:

Hallo Ria,

wat mag jij heerlijk werk doen! Het blijft leuk om je op de voet te kunnen volgen. Hartelijk dank daarvoor. We doen het hier met een pak(je) sneeuw en elfstedenoorts.
    Hartelijke groet uit Hengelo. Bas en Tietsia

• 26 Januari 2013 - 12:29

Marrie:

hoi Ria
    mooi werk, mooie fotos, leuk verslag
    bedankt daar voor.
    liefs marrie

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008