Even wennen - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Ria - WaarBenJij.nu Even wennen - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Ria - WaarBenJij.nu

Even wennen

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

09 Februari 2014 | Congo - Brazzaville, Pointe-Noire

Lieve allemaal,

Vanuit een heerlijk zonnig warm Congo wil ik even laten weten dat de reis voorspoedig is verlopen en het altijd weer leuk is om weer bekenden te zien.
Vandaag even rustig aan gedaan en ook op deck 8 gezeten.
De OS zijn goed te volgen en men is heerlijk enthousiast !

Morgen begint het serieuze leven en hoop ik jullie op de hoogte te houden van het wel en wee.

Tot morgen

• 09 Februari 2014 - 17:19

Hilja:

Hallo Ria,
    Fijn dat alles weer goed is verlopen. Hier hebben we geen zon maar natuurlijk eel regen. Ria ik wens je een hele fijne tijd toe.

Gr. Hilja

• 09 Februari 2014 - 19:09

Wout:

Hi Ria,
    Fijn dat je op de plaats van bestemming bent. Heb een goede tijd.
    Veel liefs van Wout en Carol.

• 12 Februari 2014 - 20:55

Janneke Van Dijk:

Gelukkig ben je goed aangekomen. Terug gaat dat ook vast lukken. Veel plezier.

• 14 Februari 2014 - 02:49

Lya Frank:

Sorry maar de eerste paar dagen heb ik je mail niet gevonden of gezien. Veel success en ook nog een beetje plezier. Zal beter opletten dat ik je volgende berichten niet kan missen, XO Lya

Verslag uit: Congo - Brazzaville, Pointe-Noire

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008