is het saai?? - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu is het saai?? - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu

is het saai??

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

17 Oktober 2009 | Benin, Cotonou

Er is weer veel gebeurt.
Woensdag oa samen met Gera dienst gehad, eerst 'savonds geroepen voor een nabloeding (viel gelukkig mee) en 's morgens net na het ontbijt weer geroepen een dagwerker (een Ghurka van de bewaking) was aangereden door een zemidjan dat brommertje wat echt levensgevaarlijk is, ze kijken echt niet uit en rijden je zo van de sokken!
We moesten standby staan het zag er zeer ernstig uit maar gelukkig viel het naar verhouding mee.
Donderdag en vrijdagmorgen ook weer lekker gewerkt.
Daarna alle dingen gedaan die moesten en zijn we met zijn vieren even wat gaan drinken in de stad wat gezellig was.
Aansluiten nog "gedineerd" op het schip,het eten is prima.
Tja toen het moment van uitzwaaien en op naar het vliegveld.
Daar aangekomen kregen we direct te horen dat we niet konden vliegen het vliegtuig was stuk iets mis met het landingsgestel. Na veel geregel werden we weer opgehaald door de auto's van Mercy Ships en zagen we het vertouwde gezicht van Oebele die ons naar het schip terugbracht waar we leuk werden ontvangen.
Alle lof voor hospitality!!
Ik kon weer slapen in m'n eigen cabin.

Vanmorgen was er nog geen nieuws, 'k ga eerst naar deck 8 vakantie houden en kijken wat de dag brengt.

• 17 Oktober 2009 - 09:22

Marrie:

nu begind wachten maar een onzekere tijd maak er wat van!!! tot gauw veel geduld liefs van marrie.

• 17 Oktober 2009 - 19:38

Aleid:

hoi Ria !
    Dat is ook wat !
    Wens je een spoedige en goede thuisreis toe !
    dank voor je fijne berichtgeving.

• 18 Oktober 2009 - 14:16

Rit Borremans:

Dag Ria,
    Ik las bij Gera dat ze goed is aangekomen, dus ik veronderstel dat jij dat ook bent.
    Hier alles goed, rustig de bathroom gecleaned, en op deck 8 gezeten..kijk eens even naar de laatste fotos op mn site..ja ja..tekst eronder..helemaal alleen gedaan..smile..
    lieve groet vanuit het heel warme cotonou
    Rit

laatste weekend

11 Oktober 2009

Ouidah
Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008