een klein praatje - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu een klein praatje - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu

een klein praatje

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

21 September 2009 | Benin, Cotonou

Zoals zaterdag geschreven was het eigenlijk meer een soort vakantie gevoel maar ziedaar zondagmorgen liepen we de loopplank af ('k mag het eigenlijk niet zeggen) daar zaten al patienten te wachten met echt een paar mooie gezwellen, toen wist ik weer waarvoor ik naar Benin was gegaan.
Verder de dag wat gelezen en 's avonds naar een meeting.

Vandaag een introductie ochtend op de afdeling je hebt ook echt vellen papier die je moet aftekenen, dan kun je ook nooit zeggen dat wist ik niet! echt Amerikaans.
Vanavond over veiligheid en nog wat zaken, 'k zal dan wel gaar zijn van het geklets.

Dan na een nachtje slapen mag ik morgen weer naar de ogen.

Helaas worden er nu geen fistel operaties gedaan (dat zijn operatie's om de vrouwen die na een gecompliceerde bevalling incontinent zijn weer "zindelijk" te krijgen dit even voor de nieuwe lezers)

Nu nog een paar foto,s plaatsen deze zijn vanaf het schip genomen, dan dinner en genieten van de avond.

• 21 September 2009 - 18:04

Maria En Cor:

dag Ria,de ogen problematiek is aangeboren of vanwege leeftijd/ziekte? Veel werkplezier,groetjes.

• 21 September 2009 - 20:05

Cathelijne:

hoi ria, geniet nog maar even van het lantefanten, ik denk dat je straks hard genoeg aan de slag mag! Succes met alle uitdagingen en genietse van de ervaringen. groetjes Cathelijne

• 23 September 2009 - 07:29

Wija:

ik geniet weer van je verhalen. leuk om het weer 'live' mee te maken,

• 23 September 2009 - 10:43

Marrie:

hoi ria is het ogen werk weer leuk om te doen ? gr van mij

Verslag uit: Benin, Cotonou

laatste weekend

11 Oktober 2009

Ouidah
Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008