eerste week - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Ria - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 September 2009 | Benin, Cotonou

Alhoewel het donderdag is kan ik wel zeggen dat het weekend begonnen is. Dit weekend hebben we een ship holliday dat houd in dat het een lang weekend is met name bedoelt voor de long term crew, dus voor de mensen die lang blijven die kunnen dan even dingen regelen die meer tijd vragen.
Maar eerst deze week tot en met woensdag ogen gedaan, dat was zeker de moeite. Nu waren er dit keer geen jonge kinderen met staar dat wisselt altijd. De kinderen kunnen onder andere staar krijgen als het aangeboren is, infecties en ook de "rode hond".Er wordt bijna altijd een lens geimplanteerd.
Vandaag nieuwe kansen, we hadden een Hollandse kamer Patricia, Gera en ik stonden gezellig op een kamer en hadden we eerst een zwelling op de pols en daarna zeg maar 2 liesbreuken van het type Africa, zeer groot. Daar ben je dan ook een aardig poosje mee bezig,voor degene die niet aan tafel staan is het minder interessant.(dit voor de ingewijden)
Verder hebben we nog wat "in de week " staan voor het weekend maar moet nog uitgewerkt worden. Zondag heb ik oa bereikbare dienst en moet dus in de buurt blijven.
Morgen gaat mijn cabin mate naar huis, wat jammer is was gezellig en lekker rustig. Aangezien ik boven slaap verhuis ik morgen gauw naar beneden, dat past beter en maakt het de nachtelijke tocht aangenamer (grapje).
In de internationale lounge is er nu een bijeenkomst en worden er oa ook meededelingen gedaan.
Tot morgen

• 28 September 2009 - 12:55

Aleid:

Hallo Ria, wat ben je al weer veel dagen op reis en wat een heftige belevenissen. Ben een groot aantal dagen bij zoon geweest om hem te helpen vanwege een welvaarts-operatie zal ik maar zeggen (nieuwe kruisband).Daarom een late reactie.
    Ga wschlk nog weer een aantal dagen naar R'dam voor de was en het koken etc.maar zal proberen je reisverslag bij te houden Sterkte hoor !!! Petje af voor wat je doet.Groet Aleid.

• 29 September 2009 - 14:44

Marrie:

wat laater bericht gelezen fijn dat je leuke en colega hebt groeten van irma en mij.