welkom aan boord! - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu welkom aan boord! - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu

welkom aan boord!

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

05 Augustus 2011 | Sierra Leone, Freetown

Zo zit je nog thuis en even later ben je weer in Sierra Leone, wat een e-mailtje al niet teweeg kan brengen.
Omdat er de komende tijd een tekort aan operatie assistenten is, is er een oproep geweest met het verzoek om te komen werken.

De reis ging prima en met de landing op het vliegveld zag ik grote plassen liggen, was voor het gemak de regentijd maar even vergeten, maar gelukkig bleef het droog.
Vervolgens naar een echte ferry gereden waar ook auto's op kunnen en veel veiliger leek dan de vorige veredelde speedboot. Wel moest je nu een eind verder rijden en met de ferry ben je ook langer onderweg.
Tja en dan van de ferry naar het schip normaal een ritje van een half uur maar nu beduidend langer.
Op het schip aangekomen werden we hartelijk verwelkomd en meteen met papierwerk overladen (vanwege de beveiliging) maar gelukkig kon het meeste wachten met invullen tot de volgende dag.
Eerst maar lekker gaan slapen, het was perslot van rekening 02.00 uur in de nacht Ned. tijd.

• 05 Augustus 2011 - 21:49

Gera:

Ha lieve Ria,

Goed te horen dat je veilig aangekomen bent! Ik begreep dat je meteen aan de slag kan morgen dus succes met de laparotomie en de I&D!!
    Ik mail je nog!
    Liefs,
    Gera

• 06 Augustus 2011 - 09:19

Gre Dick:

Hi Kon je even lekker "bij" slapen?
    Heb het goed (we hadden een geweldige week) Veel liefs Gre Dick

• 06 Augustus 2011 - 11:08

Lenie Du Mez:

Hoi Ria, dat is inderdaad onverwacht.
    Je had wel geprobeerd ons te bellen en ik dacht ook ik zal terugbellen maar dat is er niet van gekomen. Veel werkplezier, hoe lang blijf je?
    Groeten, Lenie en Harry

• 06 Augustus 2011 - 14:08

Hilja:

Hallo Ria,

Bedankt voor moeite. Ik wens je een fijne tijd toe.

Gr. Hilja

• 06 Augustus 2011 - 15:06

Wout:

hoi,Ria fijn dat het goed verloopt. Heb een goeie tijd. Veel liefs van Wout.

• 12 Augustus 2011 - 13:28

Marrie:

Hoi Ria
    Fijn dat je goed bent aangekomen
    liefs marrie

Hoi Ria,

Verslag uit: Sierra Leone, Freetown

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008