de eerste dagen - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

06 Augustus 2011 | Sierra Leone, Freetown

Vrijdagnorgen het papierwerk gedaan en ben daarna lekker naar de ok gegaan om even rond te kijken om te zien wat er veranderd was.

Het is wel grappig, ik lig weer in mijn "oude" hut met nog een "oude" bewoner, het is dus weer 6 persoons,gelukkig weer met prima lui.

Het is ondertussen zaterdag, stond vanmorgen op, keek uit het raam en nee hoor net als gisteren regen met tussendoor hoosbuien! Gelukkig wordt het 's middags meestal beter.
ik had er geen last van, mocht vanmorgen even lekker werken,leuk team.'k was gevraagd of ik even in kon vallen.
Vanmiddag veel met oude bekenden zitten praten en ga zo een filmpje pikken.

• 06 Augustus 2011 - 19:04

Hilja:

Hoi Ria,

Geniet weer van je verslag.

Gr. Hilja

• 06 Augustus 2011 - 19:38

Bas En Tietsia:

Hoi Ria,

heel veel succes daar! Wij gaan voor 4 weken op reis naar Oostenrijk. Vakantie houden.

Groetjes,
    Bas en Tietsia

• 06 Augustus 2011 - 20:27

Anne-Lies:

Je zit er alweer helemaal in dus. Geniet ervan. Groetjes uit Grou van Corien, Simone, Lammy en Anne-Lies

• 07 Augustus 2011 - 09:51

Janneke Van Dijk:

Hey Ria , je bent er al weer!. Is de 4daagse goed gegaan?. Hoosbuien hebben we hier ook steeds vaker. Dinsdagavond terug van Lieke in Frankrijk,erg leuk. Zij nog ruim 2 weken daar en Egbert nu 3 weken in Thailand. Wij hebben gewoon thuis nog een poosje vakantie, heerlijk!
    Alsof je niet weggeweest bent begrijp ik. Werkse en geniet van je verblijf,

Janneke

• 07 Augustus 2011 - 12:19

Patricia:

Hallo Ria,

Wat goed dat je al direct weer in kon vallen! Ik hoop dat je een goed weekend gehad hebt. Morgen dan echt aan de slag! Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Leuk om je verslagen te lezen. Voor jou wel een opgaaf om te doen (herkenbaar, het moet maar weer :) ) maar hier thuis genieten we er allemaal van! Heel veel succes en doe ze de groetjes van mij.
    Liefs van Patricia.

• 07 Augustus 2011 - 18:42

Wija:

Het lijkt of er overal hoosbuien zijn. in Dresden waar ik vandaag net vandaan kwam, regende het bijna de hele week (plus nog veel onweer ook). Slechts één zonnige dag gehad.
    Leuk om weer van je te horen over het werken op het schip. Zijn het ook de zelfde soort operaties?
    Groet van Wija

• 08 Augustus 2011 - 09:21

Ali En ANNY:

Hallo Ria,
    Fijn dat je veilig overgeko-
    men bent.Was de bagage nog droog?
    We hebben je op de reis gevolgd.

Het bevalt dus weer goed.Je raakt er
    thuis op het schip zo langzamerhand.

Hier is alles goed en nog net zo als toen
    je wegging.
    Groeten en liefs,
    Ali

• 08 Augustus 2011 - 18:29

Ali (en Anny):

Dag Ria,
    Fijn dat je een goede reis
    hebt gehad.
    Sterkte bij al je mooie werk.

Hier is alles nog hetzelfde als toen je
    wegging.
    Dag hoor.