maandag - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu maandag - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu

maandag

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

08 Augustus 2011 | Sierra Leone, Freetown

Gisteren naar een kerk buiten de stad geweest, zie je even wat anders. Nu we kregen waar voor ons geld,er stond een vrachtwagen dwars over de weg wat natuurlijk voor veel file zorgde zowel heen als terug.

's Middags even in de zon gezeten en lekker gelezen.

Vandaag lekker gewerkt bij de algemene chirurgie, allemaal liesbreuken met allerlei varianten en maten. De chirurg was gelijk met mij gearriveerd, het is prettig met hem werken.
Morgen weer liesbreuken, ben benieuwd.

Ik zeur niet over de regen, ieder krijgt zijn deel en hier is het gelukkig geen herfst maar er is een positieve kant aan al die nattigheid, misschien herinneren jullie nog dat er problemen met de koeling voor de motoren en airco waren, nu door de vele regen is die hele dikke brij van richting veranderd en iets uit elkaar gedreven zodat de duikers minder vaak naar beneden moeten.

Nog een wetenswaardigheid, deze week zijn er 40 nationaliteiten op het schip en dat alles zonder problemen te maken, is toch wel apart.


Dit is het voor even, hartelijk groet van hier.





  • 08 Augustus 2011 - 20:36

    Gera:

    Ha Ria,

    Fijn dat je lekker aan het werk bent op de algemene chirurgie....ook al zijn de hernia's in alle soorten en maten....jij, als oude rot in het vak, draait daar haar hand niet voor om. ;)
    Geniet ervan!

    Liefs,
    Gera

  • 09 Augustus 2011 - 06:17

    Marleen:

    Hoi Ria, leuk om je verslagjes weer te kunnen lezen. Geniet van tijd in het Afrikaanse.
    Lieve groet uit Rotterdam.

  • 09 Augustus 2011 - 07:39

    Annie Van Erven:

    Lieve Ria,
    Wat fijn iets van je te horen.
    Gelukkig is alles nu goed verlopen.
    Een goede tijd toegewenst.
    Groetjes en liefs

    Loek en Annie

  • 09 Augustus 2011 - 09:35

    Janneke Van Dijk:

    Hoi Ria,
    Het regent hier ook nog steeds veel. Lijkt een beetje herfst. Helaas voor vakantiegangers in Nederland nog de hele week. Ik ga straks weer lekker een dienst doen met Andre en Rene, gezellig. Gisteren sinds lange tijd weer een endo gedaan. Er ging van alles mis, dus zit er weer helemaal in. Uiteindelijk wel gelukt.
    Multiculturele samenleving gaat ook prima als je je maar aanpast en iedereen in z'n waarde laat.
    Groetjes Janneke

  • 09 Augustus 2011 - 10:47

    Emmy:

    Leuk om zo op de hoogte te blijven van je belevenissen!
    Hopelijk doet de airco het weer, want stortregen in combinatie met 31 graden lijkt me geen ideale combinatie.
    Sterkte, en hopelijk tot spoedig ziens.

  • 09 Augustus 2011 - 14:34

    Ali:


    Ik probeer het nog een keer.
    Misschien lukt het nu.

    Gezellig,die verslagen.We leven met je mee.
    Veel sterkte met je mooie werk.

  • 09 Augustus 2011 - 20:33

    Patricia:

    Hallo Ria,

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! En wat heerlijk dat je ook nog even in de zon hebt kunnen zitten. Succes deze week met alle liesbreuken! Ik zou graag bij je omlopen :) Doen we een andere keer oke? Liefs van Patricia.

  • 10 Augustus 2011 - 14:04

    Wout:

    Bedankt voor de fijne verslagen en ik hoop dat alles goed mag gaan. veel liefs, Wout

  • 10 Augustus 2011 - 14:39

    Ali:


    Dank voor je antwoord.
    Ik was er inmiddels zelf ook al achter
    wat ik fout deed!!
    Vandaag was er geen verslag,maar
    dat wil denk ik niet zeggen dat ik
    persé ook niets mag laten horen.Ik ben
    blij dat je mijn fout hersteld hebt.
    Maandag gaan we naar de internist.
    Sterkte met alles.De tijd gaat gauw
    om,hè? Al weer een week voorbij.

  • 12 Augustus 2011 - 13:40

    Marrie:

    Bedankt voor het verslag ,sterkte in alles
    liefs Marrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sierra Leone, Freetown

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 1595
Totaal aantal bezoekers 58736

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Congo

05 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Guinea

08 Maart 2012 - 27 Maart 2012

Togo 2012

03 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Sierra Leone deel 2

31 Maart 2011 - 20 April 2011

werken aan boord van de Africa Mercy in Sierra Leo

18 September 2009 - 17 Oktober 2009

Mijn tweede reis is naar Benin

Landen bezocht: