weekend - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Augustus 2011 | Sierra Leone, Freetown

Gisteren fijn bij Max-Fax gestaan, we waren laat klaar.Wat de komende week brengt weet ik nog niet.

Vanmorgen opgestaan zonder plannen, maar tijdens het ontbijt hoorde ik dat er een groepje de heuvel op zou gaan, dat is een heuvel waar je op uit kijkt vanaf het schip,'k heb er altijd al een keer heen willen lopen maar het was toen voor mijn gevoel
veel warmer eerder dit jaar.

Het was een wandeling van ca. 2.30 uur heen en terug van de universiteit
Er was veel te zien, maar niet echt om vrolijk van te worden.
Veel krotten en open rioleringen,je klauterde langs alles heen, er waren best stijle stukken, het uitzicht was heel mooi.
Misschien dat er foto's gelukt zijn.
De universiteit was heel groot, de gebouwen hadden wel een opknap beurt nodig. Het is wel grappig,als je vraagt aan kinderen of volwassene wat ze willen worden dan is het antwoord vaak advocaat, ik snap echt niet wat kinderen van 10 jaar er mee bedoelen.

Dit is het weer voor even
groet van hier

• 13 Augustus 2011 - 15:04

Gera:

Ha Ria,

Geen plannen.... dat kan aan boord zo veranderen...dat zie je maar weer.

Stoer dat je de heuvel op geweest bent...ik ben er nooit toe gekomen...
    Rust verder maar lekker uit zodat je weer nieuwe energie hebt voor de komende week.

Liefs,
    Gera

• 13 Augustus 2011 - 16:38

Elles:

Fijne tijd nog daar en werk ze komende week.
    Ben ook al weer 2 dagen a/h werk geweest. Heb bulten uit ZA meegenomen dus daar laten we ma. maar even naar kijken en bloed laten prikken, je weet het niet.
    Groetjes vanuit een regenachtig NL, goed voor de tuin zullen we maar denken...:-) Doei

• 14 Augustus 2011 - 13:02

Annie En Loek:

Hi Ria,
    Leuk de foto's. Hopelijk gaat het verder ook goed met je. Hier gaat alles z'n gewone gangetje.
    Veel sterkte en tot schrijvens.

Liefs, annie en Loek.

• 14 Augustus 2011 - 22:22

Maaike Rademaker:

leuk dat je er weer bent!

• 15 Augustus 2011 - 08:28

Hilja:

Hallo Ria,

Wat ben je geweldig op dreef met je verhalen en foto's, hartelijk dank.

Gr. Hilja

• 16 Augustus 2011 - 09:46

Wija:

Daar ook regenwolken dus net als hier. dit weekend gefietst in de provincie Utrecht in de regen. maar eens zal de zon weer schijnen, toch? hou je haaks de laatste week,
    groet
    wija

• 16 Augustus 2011 - 14:20

Anny En Ali.:

Fijn al die verslagen en foto s.
    Wat heb je al veel gezien en beleefd.
    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt.
    Veel sterkte en groeten.
    Dag hoor,liefs van ALi en
    Anny

• 16 Augustus 2011 - 21:59

Willemien:

Ha Ria,
    Terug van onze vakantie op Vlieland, zie ik dat je weer in Afrika bent. Nou, troost je, wij hadden ook erg veel regen, wind en storm op Vlieland. Maar gelukkig ook een paar mooie zonnige dagen.
    Sterkte met je operaties, en maak nog maar meer van die mooie en grappige foto's!
    Het goede!

• 20 Augustus 2011 - 08:30

Marrie:

Fijn dat je ook nog wat anders hebt kunnen doen . mooie foto"s bedankt voor je verslag
    liefs marrie.