donderdag - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Ria - WaarBenJij.nu

donderdag

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

11 Augustus 2011 | Sierra Leone, Freetown

De dagen gaan snel, na de hernia's is het nu Max Fax bij Dr. Gary die is terug van vakantie en weer volop aan het opereren, woensdag was de eerste dag, het zou een "kleine" ingreep zijn niet uitgebreid dus goed om te beginnen. Helaas het kindje had gedronken en moest wachten, dus verder met de volgende ok. Nu die mevrouw kwam binnen, er was al gezegd dat het erg was een echte Max Fax patient 'k was flink onder de indruk. Gelukkig is de operatie goed verlopen en heeft ze weer kans om een sociaal leven op te bouwen. Als je iets op een plaatje ziet is alles anders dan in het echt.

Vandaag ook gespleten gehemelten gedaan is ook dankbaar werk.
Morgen nog dan is er alweer een week voorbij.

• 12 Augustus 2011 - 13:48

Marrie:

veel wisselend werk heb je te doen, dan is het leven niet saai.
    sterkte in dit mooie werk.
    liefs Marrie

• 12 Augustus 2011 - 15:40

Anny(+ALI):

Lieve Ria.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en al
    zo veel mensen hebt kunnen helpen.
    Dit is het eerste berichtje dat ik na
    acht weken ver stuur endat is voor jou.
    Goed he ?
    Dag hoor.

Liefs van Anny
    en Ali.

• 13 Augustus 2011 - 12:00

Patricia:

Hallo Ria,

Tjonge er zit al weer een week op! Wat boffen dat je met Dr. Gary mag werken! Nu lekker weekend, ben benieuwd of je nog dingen ondernomen hebt. Of ben je on call??
    Qua weer mis je hier niets, het is nog steeds herfstachtig. Ik wens je een goed weekend en veel succes voor je 2e week! Liefs van Patricia.

• 13 Augustus 2011 - 16:27

Elles:

Hoi,
    ik voel me een beetje dom, maar wat is een Max Fax???? Ik ben niet zo thuis in deze materie....:-),

Groetjes,

Verslag uit: Sierra Leone, Freetown

Ria

In januari hoop ik weer te gaan werken op het hospitaalschip Africa Mercy Ook nu is het doel weer om de allerarmsten te kunnen helpen om hun zo weer een toekomst te kunnen geven. Het schip ligt nu in Guinee Mercy Ships is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze site.

Actief sinds 08 Aug. 2008